2009. szeptember 7., hétfő

Tésztasaláta



Megint elnézelődtem az időt, így valami gyors és persze kedvenc kaját készítettem. Rajtam kívül a családban mindenki rajong a tésztáért, én pedig szeretem elkészíteni nekik. Ebbe tésztába az a jó, hogy a nem szeretem zöldségek is letudom csúsztatni a család torkán és még ízlik is nekik. Tudom sokan visító frászt kapnak a tejszínes tésztáktól , de mi mármint a férjem és a lányok szeretik.
Hozzávalók: 60 dkg csirkemellfilé , 1 csokor új hagyma, 4 dl tejszín, 50 dkg zöldség (vegyesen amit szeret a család,vagy amit szeretnénk, hogy egyenek), 10 dkg füstölt sajt, szerecsendió, penne tészta, 5 dkg vaj, 1-2 ek olaj
  1. A tészta vízét felteszem forrni. Az olajat és a vajat összeolvasztom, és a karikára aprított hagymát megfonnyasztom rajta.
  2. A csirkét vékony csíkokra vágom és a hagymára teszem.Szép színesre píritom
  3. Mellédobom a zöldségeket, sózom és és tészta vízéből egy picit a zöldségekre locsolok, majd megpárolom a zöldségeket, én félig roppanósra szoktam.
  4. Amikor a zöldségek is megpuhultak felöntöm tejszínnel reszelek bele szerecsendiót,sajtot, átkavarom
  5. Beleöntöm a tésztát és összekeverem az egészet.
Gyorsan még melegen fogyasztjuk. Jó étvágyat mindenkinek.


1 megjegyzés:

trinity írta...

Hasonlót főztem, csak husi nélkül..Holnap felteszem! Ja, én nem kapok sikítófrászt-szeretem!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails