2010. április 9., péntek

Rukkola leves



Most itt szeretném mindenkinek megköszönni, a húsvéti jó kívánságokat, és csak azért nem válaszoltam mert mint mindig most is a nett szolgáltatónknak sikerült alul múlnia magát, bár megjegyzem azt hittem azt már nem lehet , de nekik sikerült ismét bebizonyítania a mélység végtelen :(( Most elvileg ismét működik , legalább is remélem:) A levelek beolvasása már nem tart fél napig:) hurrá így most gyorsan megpróbálok feltölteni egy receptet:))
Vettem egy csoda szép doboz rukkolát:)) imádom , szendvicsbe, salátákba, most kipróbáltam milyen lehet belőle egy leves:) Hát mennyei:)))) na jó nekem az volt aki nem szereti az ízét annak biztos a leves sem fog ízleni, de aki szereti hát hmmmmm:)!!!!!Ötletet a mostani Good Foddból vettem.
A recept nagyon egyszerű . Egy lábosban tettem egy kanál liba zsírt erre, rászórtam az apróra vágott hagymát, egy picit pirítottam, majd beledobtam a rukkolát, és a vékony szeletekre vágott krumplit, felöntöttem húslevessel . / mikor húslevest főzők általában szokott maradni, így ezt leszűröm, és pici műanyag dobozokba teszem és megy a fagyasztóba, így mindig van levesalapom./ Amikor a krumpli puha összeturmixolom, sózom. Amikor kiszedem a tányérra akkor megöntözöm egy pici tejszínnel szórók bele zsemlekockát, vagy pirított baconszalonnát kockázok rá.

4 megjegyzés:

Ottis írta...

Kezdjük megszeretni a rukkolát, egyszer biztos kipróbálom!

Wise Lady írta...

Hű de szép lett a minta.

L.Krisztina írta...

OttiS!
Mi már nagyon szeretjük !!!!
Wise Lady!
Köszi:))) Csak az első kanál merítésnél már nyoma sem volt:)))))

szepyke írta...

A rukkolára az ember mindig azt mondja, hogy a patakparton szedték, nekünk meg drága pénzért eladják... Kimehetnénk ingyért legelni, minek vesszük meg?:))

Ugye, a fejléced, az házi, és akkor jáááj, de szép lehet a kerted! Irigy szepy smiley...:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails