2011. március 21., hétfő

Pelyhes rozskenyér



Ő a segítségem :)



Keresgéltem valami gyors rozskenyér receptet és itt ráakadtam erre a nagyon finom, tömör rozskenyérre.Egy szelettől már jól lehet lakni. Nem pontosan követtem a receptet nem tettem bele, lenmagot, és több fajta pelyhet használtam, a DM-ben lehet venni olyat amiben 5 különböző pehely van. A Corában meg olyan vörösáfonya lekvárt ami nem darabos mint az Ikeáé. Nekem mondjuk egy kicsit édes lett, nem vészes sőt a barátnőmnek nagyon ízlett, de azért a következő kenyérkémben csak 1 kanél mézet teszek . Érdemes kipróbálni.Kifejezetten gyors.
Hozzávalók: 8 dl rozsliszt
3 dl pehelykeverék
1 tk só
1 szódabikarbóna
1 dl vörösáfonya lekvár
1 ek nádcukorszirup v. méz
5 dl joghurt

A sütőt 175 fokra melegítjük .
A száraz hozzávalókat összekeverjük , majd egy másik tálban a joghurtot a mézet és a lekvárt is hozzá öntjük. A tálak tartalmát összekeverjük és egy sütőpapírral bélelt 1,5 literes szögletes formába kanalazom. Megszórjuk még pehellyel, és kb 1 órát sütjük.

1 megjegyzés:

Bianka írta...

De édes a macsek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails