2010. január 30., szombat

Reggeli ébresztő







Szepy érdeklődött kinek mi a reggeli indítója , hát az enyém most ezek voltak :))
Ma reggel két ébresztőm is volt :)
Az első a látvány ami akkor fogadott mikor kinyitottam a szemem hát csak tátogni tudtam valami csuda szép volt :)) Csak most egy kicsit be lettem zárva, ugyanis most innen se lemenni, sem pedig feljönni nem lehet az én kis autócskámmal .
A másik ébresztőm az én jól megszokott tejeskávém sok tejjel cukor nélkül:)
Imádom amikor kávézókban kávét kérek és megkérdezik cukorral, vagy édesítővel én pedig közlöm köszi nem egyiket sem kérem :) Olyan szórakoztató képeket szoktak vágni, mivel termetemet nézve könnyebb átugrani, mint megkerülni!
Na szóval ezt a drágát úgy kb 10 iszogatóm, akkor jön a következő , amivel délig végzek. Ebéd után pedig jön az utolsó harmadig :) Imádom az ízét :) Viszont ha nem kapok finom kávét inkább nem iszom.

9 megjegyzés:

nelly írta...

Nagyon szép a táj, tényleg. Remélem, hozzánk most nem jön el ez a nagy hó..... Én ugyanis nem szeretem a telet, már a tavaszt várom, de holnap után azt mondhatom, hogy a jövő hónapban itt a tavasz!!!!:))))))))

szepyke írta...

Az a bögre!:) Hüp-hüp... Starbucks... A sznob énem zokog....:)))

L.Krisztina írta...

Nelly!
Én mindegyik évszakot szeretem. Talán csak a nyárban azt nem mikor 40 fok van na azt nembírom:( Viszont olyankor nyílnak és érnek a virágok és a fincsi gyümölcsök.
Szepy!
Ha tudnád, hogy nem 1,hanem 4 különböző van, különböző városokból :)
Majd bemutatom őket!

lekvároskukta írta...

Nagyon szép bögre :))

Andi/cuki írta...

Gyönyörűűűűű nálatok a táj,nálunk nem ennyire havas. De tegnap Pesten "élveztem" közlekedni.
Szép a bögréd,meg a kávéd!:-))

nelly írta...

Ember tervez...... akkora hóembert csináltak a fiamék, hogy fel kellett rá néznem:))))) nem unatkoztam..... volt bőviben a hólapátolásból!!! sajnos, holnap reggelre meg fog fagyni, és nem győzök majd korcsolyázni a kocsimmal. Ez a téli táj csak a szobából nézve szép.

L.Krisztina írta...

Lekvároskukta!
Köszi:)))!!
Andi!
Köszi! A páromnak is gondot okozott, hogy haza jöjjön az olyan emelkedőn ahol száraz időben is max 2-ben tudsz feljönni, ha nem takarítják le szinte képtelenség feljönni, plusz a leereszkedők, meg szabadcsúszásban jönnek lefele, így hát egy óriásit került!
Nelly!
Mi is próbáltunk építeni, de a hó nem igen tapadt még össze, nem baj holnap újra próbáljuk .

trinity írta...

Én is sok tejjel, cukor nélkül:)))

L.Krisztina írta...

Trinity!
Ugye így milyen finom:)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails