2009. október 3., szombat

Padlizsán saláta

A hűtőben árválkodott egy darabka padlizsán. Emlékeztem, hogy
Dolce Vitánál láttam ezt a padlizsános receptet. Hát istenien krémes lett a padlizsán.
Hozzávalók: - 1 db padlizsán
- 1 gerezd fokhagyma
- 3 ek.oliva olaj
- só
- frissen őrölt bors
- görög típusú joghurt
- citromfű
- szezámmag
Elkészítés: - A padlizsánt kb 2 cm vastagra szeleteltem, majd az olajat összekevertem
a fokhagymával, a sóval és a borssal. Ezzel kenegettem be a padlizsán-
szeleteket. A padlizsánnal vigyázni kell mert olyan mint a szivacs
hihetetlen sok olajat képes magába szívni. Tehát csak be kell kenni.
Egy vastag teflonserpenyőbe pakolom a szeleteket, és szép lassan nagyon
lassan elkezdem sütni, mikor már barnás színű a szeletek mind a két oldala
kiteszem egy deszkára, és felkockázom, rányomom a fokhagymát, a pirított
szezámmagot, és én citromfüvet szórtam rá, Dolce koriandert, és fenyőmagot,
de az most nem volt itthon, de így is nagyon finom lett. Betettem a hűtőbe és
csak amikor fogyasztom akkor öntöm rá a joghurtot. Friss barna kenyérrel
nagyon finom elvihető ebéd lehet.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails